Liczne prace remontowe i modernizacyjne na terenie miasta obejmują inwestycje drogowe, torowe oraz infrastrukturalne. Taka sytuacja powoduje przeważnie utrudnienia w kursowaniu transportu publicznego – autobusów, tramwajów czy pociągów. Przed wyjściem z domu warto zapoznać się z nowymi trasami czy rozkładami jazdy. [TO JEST TEKST ARCHIWALNY]
Organizatorem komunikacji miejskiej na terenie miasta Łodzi i w części aglomeracji łódzkiej jest Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi (kontakt 42 638-49-91) www.zdit.uml.lodz.pl. Organizatorem regionalnego transportu kolejowego w województwie łódzkim [połączenia Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej i Polregio] jest Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego (kontakt 42 663-31-50) www.lodzkie.pl. Organizatorem dalekobieżnego transportu kolejowego z lub przez województwo łódzkie [połączenia PKP Intercity kategorii TLK oraz IC] jest Ministerstwo Infrastruktury (kontakt: 22 630-13-00) www.gov.pl/web/infrastruktura.
ARCHIWALNE ZMIANY W KURSOWANIU AUTOBUSÓW, TRAMWAJÓW I POCIĄGÓW :
2 0 2 2
![]() ![]() ![]() |
Na podstawie decyzji Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi, w związku z okresem świąteczno-noworocznym, tymczasowo zostanie zawieszona cześć linii lub zmianie ulegnie częstotliwość wybranych linii.
– linie 10A, 11A, 18, 80B, 96A, 96B, ZOO zostają zawieszone w dniach 24, 25, 26 i 31 grudnia 2022 r.
– linie 7 i 15 będą kursować tylko do godz. 15:00 w dniu 24 grudnia 2022 r.
– linia 51 i G1 będą kursować z ograniczoną częstotliwością w dniach 24 i 31 grudnia 2022 r.
– linia 62 będzie kursować od godz. ok. 15:00 co 30 minut w dniach 24 i 31 grudnia 2022 r.
– linia 77 będzie kursować co 50 minut w dniach 24 i 31 grudnia 2022 r.
– linia Z3 będzie kursować co 20 minut w dniach 24 i 31 grudnia 2022 r.
– linia Z54 będzie kursować co 60 minut w dniach 24 i 31 grudnia 2022 r.
– linia W zostaje zawieszona w dniu 25 grudnia 2022 r.
– linia 7 zostaje zawieszona w dniu 31 grudnia 2022 r.
Źródłem informacji o zmianach jest portal Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego – Łódź Sp. z o.o. Wszelkie uwagi i błędy należy zgłaszać bezpośrednio do MPK Łódź: pisemnie – ul. Tramwajowa 6, 90-132 Łódź lub e-mailowo – opiniempk@mpk.lodz.pl.